green

luni, 3 februarie 2014

Biscuiti cu cascaval










Aveam pofta saptamana trecuta de saratele. Dar cine mai are timp sa stea sa framante coca, sa astepte dupa dospit si toate cele. Asa ca iata peste ce reteta rapida am dat in cautare de gustari sarate. Acesti biscuitei seamana foarte tare la gust cu saratelele si din pricina asta mi-au placut taaare mult.


Ingredientele de care avem nevoie:

-         260 gr cascaval ras (pe razatoarea mica)
-         180 gr unt
-         220 gr faina
-         sare (eu nu am pus, dar cascavalul nefiind unul prea sarat era nevoie si de un strop de sare)
-         chimen (optional)

Punem toate ingredientele in robotul de bucatarie si mixam pana avem o compozitie nisipoasa. Eu cum am timp de bucatarit cand doarme bebele nu am putut folosi robotul pt ca este zgomotos, am folosit mixerul clasic.

Adunam cu mana compozitia si formam o bila pe care o dam la frigider (am lasat cam un sfert de ora).

Intindem aluatul intr-o foaie de cca 5 mm grosime. Taiem in formele dorite.

Tapetam o tava cu hartie de copt si dam la cuptorul incins (180°C) timp de 10-15 minute, pana capata o culoare aurie frumoasa.



Asta-i tot. Asteptam sa se raceasca, cu greu, pt ca miros ademenitor, dar va spun ca sunt mai bune reci.









Spor la bucatarie si pofta buna!


sursa de inspiratie: http://www.florideportocal.ro


Un comentariu:

  1. mmmmm, deliciosi, pufosi, excelenti facuti si pregatiti..arata bine si apetisanti :)

    RăspundețiȘtergere