green

duminică, 8 iunie 2014

Tarta cu budinca si capsuni













Vedetele acestui inceput de vara mi se pare ca sunt, de departe, capsunile. Si asta pentru ca nu cred ca am vazut in vreun an (cel putin unul recent) asa multe capsuni in piete ca intr-acesta. Asa ca incerc sa profit, pentru ca, din pacate,ne putem bucura atat de putin de ele.

Am gasit reteta asta de tarta si mi-a placut ca se face asa usor si rapid, dar si ca minunatele capsunile raman in toata splendoarea si aroma lor, fara sa le fierbem sau sa le pasam.


Iata ingredientele de care avem nevoie:

Pentru blat:
-         4 oua
-         4 linguri zahar
-         4 linguri ulei
-         4 linguri cu varf faina

Pentru crema:
-         1 plic budinca de vanilie
-         350 ml lapte
-         4 linguri zahar

Pentru decor:
-         500 gr capsuni (va spun sincer ca eu nu le-am cantarit)
-         1 plic tort gelee transparent

Ne ocupam mai intai de blat. Mixam albusurile pana avem o spuma tare, adaugam zaharul si mai mixam pana se topeste, apoi galbenusurile, uleiul, iar la final faina, pe care o incorporam  amestecand usor cu o spatula.

Turnam in tava tapetata cu faina si dam la cuptorul incins pana trece testul scobitorii. Lasam sa se raceasca si il rasturnam pe un platou.


Budinca o pregatim conform instructiunilor de pe ambalaj, dar numai ca o sa folosim doar 350 ml lapte si 4 linguri zahar. Lasam sa se racoreasca putin si o intindem peste blatul rece si insiropat. Putem sa-l insiropam cu  suc din compot. Eu am uitat si nu a fost nicio problema J.

Peste budinca, cat inca este calda, punem capsunile taiate pe jumatate. Deasupra turnam jeleul transparent pe care l-am pregatit conform instructiunilor de pe plic. Dam la rece pentru cel putin 2 ore.











Spor la bucatarit si pofta buna!



Sursa de inspiratie: Miremirc - bucatarie in imagini


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu