green

vineri, 20 aprilie 2012

Ciorba de cartofi


          







      Stiu ca v-am promis ca o sa incep sa va prezint bunatatile pe care le-am pregatit pentru masa de Paste, dar cred ca acum suntem cu totii cam satui si de fripturi si de prajituri, asa ca avem chef de altceva. Si ce altceva ar fi mai bun decat o ciorbita acrita de cartofi, o “reveneala” dupa atata ghiftuiala.


          Reteta o am de la prietena mea Diana si de cand am incercat-o o fac destul de des pentru ca este delicioasa si racoritoare.

          Iata de ce avem nevoie:

-         cartofi, in functie de cat de “bogata” vrem sa o facem, eu am pus cam 4-5 cartofi
-         o ceapa
-         un morcov
-         cateva linguri de bulion de rosii
-         cam o cana de zeama de varza
-         o legatura de patrunjel
         
        Incepem prin a innabusi ceapa tocata marunt in putin ulei cu putina apa. Cand s-a inmuiat ceapa adaugam morcovul taiat rondele, apoi cartofii taiati cuburi potrivite si lasam acoperit cateva minute, amestecand din cand in cand. In felul acesta cartofii, morcovul si ceapa o sa-si lase toata savoarea.


          Adaugam apoi apa, cam 1 ½ - 2 litri. Sa nu uitam ca mai avem si zeama de varza, asa ca nu umplem oala de apa. Zeama de varza o adaugam treptat, gustand de fiecare data, ca nu cumva sa facem prea acra ciorba.

          Cand cartofii sunt fierti adaugam bulionul de rosii si mai lasam sa fiarba 2-3 minute. La final adaugam patrunjelul tocat marunt si oprim focul.


          La final o sa avem o ciorbica usoara si gustoasa.





          Spor la bucatarit si la savurat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu