green

marți, 3 aprilie 2012

Salata orientala











Ma gandeam sa va fac pofta de o salata usoara si gustoasa, pe care o putem adapta si daca tinem post, o mancarica dupa care eu sunt innebunita si as manca-o cu placere in orice moment.


Iata de ce avem nevoie:

-         1 kg cartofi
-         o ceapa
-         3-4 castraveti in otet
-         50-100 gr masline negre
-         4 oua (optinal, daca tinem post)
-         ulei, otet, sare

          Fierbem cartofii, in coaja daca preferati, eu de obicei ii curat si ii tai cuburi. Dupa ce au fiert ii scurgem de apa si ii lasam sa se racoreasca, iar intre timp fierbem ouale tari, curatam ceapa si o taiem fasii, tocam castraveciorii cubulete sau fasii, dupa preferinte. Maslinele le puteti pune fie intregi, fie le taiati si pe ele in cubulete, asa cum prefer eu, pentru ca nu prea ma incanta ideea sa stau sa scuip samburi.

          Adaugam la cartofi maslinele, castravetii acri, ceapa si potrivim de sare, ulei si otet. Eu nu adaug ouale decat dupa ce am potrivit bine gustul, pentru ca sfarma prea tare. Prefer sa le adaug la final, dupa care doar amestec putin. Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu pic si ceva otet balsamic, asa cum probabil v-ati dat seama dupa culoarea cartofilor. Ce sa fac daca am devenit dependenta de acest tip de otet?





          Cam asta-i salata orientala asa cum o pregatesc eu.


          Spor la bucatarit si la savurat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu