green

duminică, 13 iulie 2014

Rulada aperitiv











Pentru ca am incercat atatea retete de chec aperitiv, la un moment dat m-am gandit ca ar fi cazul sa incerc aperitive si sub o alta forma. Si pentru ca mi-a placut tare mult rulada de cascaval cu sunca, mi-am facut curaj sa incerc o rulada, de data asta cu blat clasic, copt. A iesit o minunatie de aperitiv.


Ingrediente:

Blat:
- 4 oua
- 100 gr smantana
- 6 linguri faina
- 1 lingurita praf de copt
- un praf de sare

Umplutura:
- 500 gr telemea de vaca
- 100 gr smantana
- ½ ceapa
- 200 gr sunca
- 1 ardei gras rosu

Pentru blat, mixam galbenusurile cu smantana. In alt vas batem spuma albusurile, pe care mai apoi le adaugam peste compozitia de galbenusuri, amestecand usor. La final adaugam faina amestecata cu praful de copt. Turnam in tava de aragaz tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul incins pana trece testul scobitorii.

Cand este gata scoatem din cuptor, il rasturnam pe o hartie de copt, indepartam hartia de copt pe care a stat la cuptor si il rulam in cea noua. Lasam sa se raceasca.


Cat se raceste pregatim umplutura. Punem in robotul de bucatarie smantana, telemeaua si ceapa taiata marunt si mixam pana avem o compozitie cremoasa.

Apoi amestecam crema obtinuta cu sunca taiata marunt si ardeiul gras, tocat de asemenea cat mai marunt.

Desfacem blatul, il ungem cu crema de branza si rulam cat mai strans. Infasuram in folie alimentara si dam la frigider cel putin 3 ore.





   


Spor la bucatarit si pofta buna!




sursa de inspiratie: Pe masa din bucatarie


Un comentariu: