green

luni, 4 februarie 2013

Premiu Provocarea secreta











Dragii mei, asa cum va anuntam cu ceva timp in urma, am ramas foarte surprinsa cand am descoperit ca am castigat un nou premiu la “Provocarea secreta” a Amei pentru reteta din luna noiembrie, acele minunate fursecuri cu unt de arahide.


Din nou sunt recunoscatoare Amei, cea datorita careia exista aceasta competitie frumoasa, juriului care a considerat ca merit acest premiu 3, Corinei a carei reteta m-a cucerit pe loc si nu in ultimul rand Annei, Czuky Handmade, pentru minunatii cercelusi pe care i-a oferit ca premiu.

Si ca sa ma laud si sa o laud si pe Anna pentru minunatele lucruri pe care le face, va prezint cerceii pe care i-am castigat si de care sunt foarte mandra. 




Sper sa fiti si in continuare alaturi de mine, sa va bucurati de retetele pe care le fac pentru voi si care sper din tot sufletul sa va fie de ajutor in bucatarie.








Un comentariu: