green

vineri, 1 februarie 2013

Pui crocant la cuptor











Pentru ca este sfarsit de saptamana si sigur va ganditi ce sa mai gatiti si cu ce bunatati sa va mai rasfatati familia, va ajut eu cu o reteta pe care am incercat-o zilele trecute si de care am fost foarte incantata. Acest pui crocant si foarte delicios a avut un succes nemaipomenit si o sa-l mai avem de multe ori in meniu, mai ales ca in felul acesta evitam vesnicele prajeli.


Avem nevoie de:

-         pulpe de pui (eu nu am gasit dezosate, dar data viitoare o sa incerc pentru ca sigur se fac mult mai bine)
-         faina
-         pesmet
-         cascaval ras
-         1 ou
-         sare si piper

          Spalam carnea si o lasam sa se usuce putin.

          Batem oul cu putina sare si piper, amestecam pesmetul cu cascavalul ras. Asa cum ne sfatuia Edith de pe blogul careia am “furat” reteta, va sfatuiesc si eu: puneti mai mult cascaval, ies mult mai bune pulpitele.

          Dam carnea prin faina, apoi prin oul batut, iar la final prin pesmetul cu cascaval.


          Punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le dam la cuptorul incins.

          Le lasam cam 20-25 minute pe fiecare parte, fara sa ardem cascavalul.




 




Spor la bucatarit si pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu