green

marți, 13 noiembrie 2012

Petrecere copii


           Nu stiu cum trece timpul asta, dar uite ca ma trezesc ca in loc de bebelusul meu mic si neajutorat am o fetita minunata, frumoasa si cuminte. Si pentru ca a venit  momentul in care sarbatorim 2 anisori de cand ne bucura vietile cu fiecare zambetel si imbratisare si ne face sa ne simtim cei mai norocosi parinti, m-am tot gandit cum sa o facem mai frumos.


Are doar 2 anisori asa ca este prea devreme sa incepem cu petreceri la locuri de joaca sau McDonald’s. Oricum cand o sa creasca, odata cu ea o sa creasca si pretentiile, asa ca singura o sa-si aleaga locatiile pentru petreceri (in limita posibilitatilor noastre bineinteles). Cea mai potrivita locatie a fost tot casuta noastra. Si ca sa fie o petrecere in toata regula m-am ocupat cu toata seriozitatea de organizarea ei, de la decoratiuni pana la papica.

Pentru decoratiuni am ales tema Buburuza pentru care am gasit pe internet o multime de decoratiuni. Va dau si voua unul dintre linkuri, in cazul in care sunteti doritori (http://howtonestforless.com/2012/03/08/ladybug-themed-birthday-party/).

Pentru mancare m-am gandit sa pregatesc un bufet suedez din care sa se bucure si cei mici (sau mai bine zis cele mici, pentru ca anul acesta am avut doar fetite), dar si cei mari. Si daca mai sunt si intr-o prezentare dragalasa parca devin mai apetisante, asa ca m-am straduit, si in limita timpului care m-a presat, sa fie o masa cat mai atragatoare.


Ca si bauturi, pe langa apa, le-am servit un suc de mere natural, lipind pe sticlute etichete frumoase cu gargarite (nu ca ar fi fost nevoie, pentru ca oricum l-au sorbit pana la ultima picatura).



 Am preferat sa pregatesc si painea in casa, cum altfel decat sub forma de gargarite. Bine, bine, unele semanau mai degraba cu broscute testoase, dar tot dragute au fost painicile mele.


Ca si salate, am pregatit pentru cei mari salata de vinete si salata de sunca, iar pentru cei mici am facut o salata de morcovi si telina cu iaurt, dulce si gustoasa. Tot cei mari au servit din ea, pentru ca fetitele nu au fost asa incantate.



   Domnul Chifteluta a purtat foarte mandru chiftelute de pui la cuptor, iar Doamna Buletica i-a tinut isonul cu niste bulete de cascaval, tot la cuptor pregatite, ca sa se bucure piticii de ele. Au fost vedetele mesei, toata lumea i-a admirat.





Pe un platou am pus legumele: ardei gras, castraveti, ridichii sub forma de ciupercute si rosii umplute cu crema de branza sub forma de buburuze. Nu am avut timpul necesar sa fac si bulinutele de pe spate asa ca nu prea seamana a gargarite, dar asta nu le-a impiedicat sa fie devorate.




Un alt platou a fost incarcat cu minifrigarui cu rosii cherry si mozzarella, minifrigarui cu castraveti si oua de prepelita si niste briosele aperitiv super gustoase. Dupa ce a gustat o briosa, Ema a spus ca este pizza J .






Am pregatit si ceva exclusiv pentru cei mari si anume trandafiri din foietaj cu sunca si flori din foietaj cu salam si cascaval. Foarte gustoase si cu un mare succes in randul invitatilor.



Ca si desert am pregatit prajiturica Crème a la crème, pe care nu am avut timp sa o fotografiez. Bineinteles ca nu a lipsit tortul, pe care l-am comandat special pentru copii, cu iaurt si visine, gustos si racoritor si abia le-am oprit pe cele mici din mancat.


Si dupa toate prezentarile nu puteam sa nu va prezint si vedeta acestei petreceri, buburuza mea cea dulce, cel mai minunat copil.

La multi ani Ema! Iti multumesc ca existi!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu