green

duminică, 6 aprilie 2014

Deliciu cu afine (dupa 1 anisor)










A trecut mult timp de cand nu am mai pus o reteta pentru piticii pitici. Eii… o sa spuneti ca asta nu-i mare reteta. Aveti dreptate, este mai mult o idee, dar va spun ca Sebi este innebunit dupa ea.


In toamna mi-a adus o prietena vreo 2 kg de afine, ca sa fac dulceata. Nu am avut timp si le-am bagat la congelator. Vai cat de mult ma bucur, pentru ca acum nu s-ar fi putut bucura si baietelul meu de ele si nici nu as fi putut sa fac tot felul de prajiturele. Va recomand si voua, in sezon sa faceti asta. Pana atunci gasiti la hypermarket tot felul de fructe congelate.

Ingrediente:
-         2-3 linguri afine
-         1 mar
-         1 iaurt natural
-         1-2 linguri cereale
-         scortisoara

Punem toate ingredientele in blender si iata o crema delicioasa (ma bucur si eu de ea cand ling bolul :)).


De cand am descoperit fac diverse combinatii, de ex inlocuiesc marul cu banana, am pus si para, ies toate delicioase.


  

Sper ca o sa le placa si prichindeilor vostri.

Sa aiba pofta mare!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu