green

duminică, 10 august 2014

Salata de paste cu legume










Dupa cum ati vazut din lista mea de retete, nu sunt o mare fana a pastelor. Dar iata o reteta de paste care mi-a placut tare mult. Este rapida, usoara si gustoasa, cu ingrediente pe care le are oricine in frigider.


Iata de ce avem nevoie (ies cam 6 portii):

-         400 gr paste scurte
-         1 dovlecel (curatat de coaja si taiat bastonase)
-         1 ardei gras rosu (tocat fasii)
-         1 ardei gras galben
-         5-6 rosii cherry (taiate pe jumatate) sau 2 rosii (taiate felii)
-         3-4 catei de usturoi (tocati marunt)
-         busuioc (eu am folosit uscat)
-         parmezan sau cascaval ras (pentru servit)


Punem pastele la fiert in apa cu sare, conform indicatiilor de pe ambalaj. Si pentru ca facem o salata, pe care nu o sa o servim fierbinte, o sa fierbem pastele 1-2 minute mai mult, ca sa nu se intareasca atunci cand se racesc.

In timp ce fierb pastele, intr-o tigaie cu 3-4 linguri ulei, calim putin usturoiul. Cand usturoiul a inceput sa se inmoaie, adaugam dovlecelul, pe care il lasam in jur de 5 minute, amestecand doar din cand in cand.

Scoatem cu o paleta dovleceii si punem in locul lor ardeii, pe care ii tinem si pe ei, cateva minute, pana se inmoaie putin.

La final, dupa ce am scos ardeii si i-am pus peste dovlecelul calit, adaugam rosiile in tigaie pentru 2-3 minute. Scoatem rosiile, amestecam toate legumele pe care le-am calit si adaugam peste ele si busuioc.


Pastele, care au fiert si care sunt inca fierbinti, le amestecam cu compozitia de legume. Lasam sa se raceasca pana ajung la temperatura camerei. Toate aromele se vor contopi si va iesi o minunatie de salata.


In farfurie presaram cascaval sau parmezan ras deasupra.







Spor la bucatarit si pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu