green

duminică, 25 mai 2014

Rulouri rapide










Greu ma mai descurc cu treburile de cand gandacelul meu a crescut mare si nu ma mai lasa sa fac nimic. Toata ziua vrea numai in picioare, numai pe afara la plimbare, cand doarme ba treaba, ba stau cu croseta in mana ca sa-mi fac comenzile. Cand sa mai am timp sa mai postez si retete? Asta explica prezenta mea rara pe blog. Sper ca la un moment dat o sa se linisteasca si o sa am si eu mai mult timp.

In luna mai, la provocarea secreta, gazda fiindu-ne Cristina (Cristina’s world), mi-a fost repartizat un blog plin de Bucate alese. O lista lunga de retete a inceput sa se formeze de cum am inceput sa-l rasfoiesc. Prima incercata, pe care v-o impartasesc si voua, este aceasta reteta de rulouri de sunca. Am ramas impresionata cat de repede le-am pregatit, dar mai ales de cat de repede s-au mancat. Au fost absolut delicioase!


Iata de ce avem nevoie (cantitati pe care le adaptati in fuctie de cate rulouri vreti sa pregatiti):

-         6 felii sunca presata/de pui/praga (eu am folosit de curcan)
-         6 bastonase de cascaval
-         1 ou
-         pesmet
-         faina

Bastonasele de cascaval eu le-am taiat cam de grosimea unui deget si lungimea un pic mai mica decat felia de sunca.

De aici totul este foarte simplu. Punem pe fiecare felie de sunca un bastonas de cascaval, rulam, dam prin faina, apoi prin ou, iar la final prin pesmet. Nu va temeti, o sa stea, nu o sa se desfaca. Chiar daca mai au tendinta de a se desface, cand le tavaliti prin faina-ou-pesmet, le rostogoliti in sensul in care le-ati rulat, o sa se prinda si mai bine, iar o data ce le-ati pus in tigaie nu o sa mai fie nicio problema.


In uleiul bine incins prajiti rulourile pe ambele parti, pana capata o culoare aurie placuta. Contrar asteptarilor, nu a iesit tot cascavalul topit din ele.



 Le scoateti pe servetele absorbante.

Chiar daca nu sunt in topul bucatelor sanatoase, ocupa unul bun printre bucatele gustoase.









Spor la bucatarit si pofta buna!



Un comentariu:

  1. Va asteptcu drag pe blogul meu la un concurs minunat :)
    http://pasiunepentrubucatarie.blogspot.ro/2014/05/castiga-o-tableta-si-conserve-sanatoase.html

    RăspundețiȘtergere