green

duminică, 11 mai 2014

Budinca de biscuiti










Va spuneam intr-una dintre postarile anterioare ca am vizitat un blog tare frumos, Blogul de bucate, de pe care am ales si aceasta reteta foarte simpla, de care se pot bucura copilasii nostri, dar si noi alaturi de ei, cu ingrediente putine si pe care le avem mereu la indemana.


Iata de ce avem nevoie:

-         300 gr biscuiti
-         600 ml lapte
-         3 oua

Mixam 2-3 minute ouale intregi.

Inmuiem biscuitii in lapte si ii pasam bine, apoi ii amestecam cu ouale batute.

Turnam compozitia intr-un vas temorezistent si dam la cuptorul incins la foc mic. Sfatul meu, sa folositi un vas mare pt ca altfel trebuie sa stea destul de mult la cuptor daca este groasa. Eu asa am patit si am tinut cam o ora.


Bineinteles, copiii fiind flamanzi si tipand dupa mancare, am reusit sa fac doar 2-3 fotografii si nici astea grozave. Va asigur insa ca piticii au fost incantati.

  





Spor la bucatarit si pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu