green

joi, 29 mai 2014

Cordon bleu la cuptor













Rasfoind blogul Bucate pe alese, mi-a facut pofta aceasta reteta de cordon bleu. Ce m-a incantat cel mai tare la ea este ca nu mai folosim baia de ulei ca sa prajim rulourile, ci le bagam frumusel la cuptor. Va zic: sunt extraordinare, gustoase, putin crocante la suprafata, o bunatate…


Avem nevoie de:

-         1 piept de pui
-         6 felii de sunca (presata, praga, etc; eu am folosit de curcan)
-         6 felii de cascaval
-         sare, piper, condiment pentru pui
-         1 ou
-         faina
-         pesmet

          Taiem pieptul de pui in felii ca pentru snitel si le batem putin.

          Condimentam fiecare felie de piept, apoi peste ea punem o felie de sunca, una de cascaval si rulam cu grija, la final fixand cu scobitori.

          Dam rulourile, pe rand, prin faina, ou si pesmet. Le punem intr-un vas pe fundul caruia am presarat pesmet si dam la cuptorul incins pana sunt rumenite frumos (cca 40-45 minute la 180°C).


         


  


Spor la bucatarit!



3 comentarii:

  1. Vad ceva rosu intre piept si sunca. Ai pus si ardei sau pasta de tomate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar ce este scris in reteta am pus. Cred ca de la condimente. Nu am ascuns niciun secret :)

      Ștergere