green

duminică, 5 ianuarie 2014

Biscuiti sah










Ca sa mai diversific si sa nu va satur de aperitive, m-am gandit sa va prezint si ceva dulce. Iata niste biscuitei pe care i-am pregatit pentru Mos Craciun. In reteta originala aratau mult mai bine, dar ca si gust va pot garanta ca au fost cel putin la fel de gustosi.


Ingredientele de care avem nevoie:

-         150 gr unt (la temperatura camerei)
-         80 gr zahar pudra cu aroma de vanilie
-         1 praf sare
-         200 gr faina
-         1 lingura cacao
-         1 albus de ou

Incepem prin a mixa untul moale cu zaharul pudra, adaugam apoi faina amestecata cu praful de sare si framantam pana obtinem un aluat omogen.

Aluatul il impartim in 2 parti egale. Una dintre parti o amestecam cu pudra de cacao si apoi ambele parti le invelim in folie alimentara si dam la frigider pentru 2 ore.


Dupa ce a stat la frigider, impartim cele 2 aluaturi in cate 3 parti, apoi fiecare parte o facem sul (obtinem 3 suluri albe si 3 maro). Eu am facut exces de zel si am facut prea subtiri sulurile si prin urmare au iesit micuti biscuiteii. Lipim cu albus de ou (nebatut) sulurile, pe 2 randuri, alternand culorile. Taiem apoi feliute de cca 1 cm grosime.


Dam la cuptorul incins (180°C), pt 15-20 minute.

Ii lasam sa se raceasca in tava apoi ii scoatem.






  



Spor la bucatarit si pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu