green

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Chec aperitiv cu cascaval si ceapa










La multi ani, dragii mei! Este prima reteta pe anul asta si nu pot incepe pana nu va transmit si eu, acum la inceput de an gandurile mele de bine. Sa aveti un an plin de reusite, atat in bucatarie cat si in viata de zi cu zi, sa nu cunoasteti suparari, ci numai bucurii, sa fiti voiosi, sanatosi, dar si norocosi!

Si cum de sarbatori am pregatit mese bogate, o lista mare de preparate asteapta sa fie publicate. Din pacate timpul meu in fata laptopului este tare limitat, asa ca o sa dureze pana o sa le pot publica pe toate. Si cu ce puteam incepe aceasta parada decat cu un aperitiv. Pentru masa de Craciun am ales un chec aperitiv fara mezeluri, ca sa poata papa si fetita mea de 3 ani. A iesit delicios. Iata cum il pregatim.


Ingrediente pentru un chec:

-         4 oua mari
-         sare, piper
-         60 gr unt topit
-         200 gr cascaval ras
-         250 gr faina
-         ½ plic praf de copt
-         200 ml lapte
-         1 legatura ceapa verde (doar frunzele)

De acum totul este simplu. Luam un mixer in mana si incepem pregatirea. Mixam ouale cu sarea si piperul (eu nu am mai pus sare), adaugam untul topit si racit, apoi cascavalul ras, faina cernuta cu praful de copt, laptele, iar la sfarsit frunzele de ceapa verde taiate rondele.


Tapetam o tava de chec cu hartie de copt, turnam compozitia si dam la cuptor, la foc mic, pt cam 45 minute.



Abia dupa ce s-a racit il putem felia.










Spor la bucatarit si pofta buna! 




Sursa de inspiratie: Miremirc - bucataria in imagini

Un comentariu: