green

luni, 6 ianuarie 2014

Bagheta umpluta cu crema de branza











Reteta de fata cred ca a devenit, de cum am gustat prima feliuta, unul dintre aperitivele mele preferate. Nu stiu sa va spun ce anume o face asa speciala. Poate pentru ca intalnesti atatea arome si gusturi la un loc.


Reteta o am de pe blogul Teo’s kitchen, unde puteti vedea reteta originala si cum ar trebui sa arate dupa o noapte la frigider. Din pacate eu nu am avut timp sa o las decat vreo 5 ore pt ca ma pregatit-o in ajun de revelion si seara era deja pe masa. Sa nu mai spun ca am stat in hypermarchet vreo jumatate de ora sa aleg bagheta, ca sa fie perfecta, sa o pot scobi bine de miez. Bineinteles ca nu am gasit una si oricum la cat era de proaspata s-a mai turtit si pe drum printre celelalte cumparaturi. Am mai schimbat si ceva ingrediente, dar dupa toate aventurile a iesit delicioasaaaa.

Iata de ce ingrediente avem nevoie:

- o bagheta lunga
- 250 gr crema de branza (la temperatura camerei)
- 100 gr telemea de oaie (in reteta originala era de capra)
- 2 linguri unt la temperatura camerei
- 2 linguri smantana
- 1-2 catei de usturoi (zdrobiti)
- 2 fire ceapa verde (taiata rondele)
- 1 ardei gras rosu (taiat cubulete)
- 4 linguri masline fara samburi (eu am avut, de la o alta reteta, masline verzi)
- 150 gr sunca de pui (tocata cubulete marunte)
- ½ legatura patrunjel verde (tocat marunt)
- sare si piper dupa gust

Dupa ce am pregatit ingredientele, respectiv le-am tocat marunt pe toate, le amestecam bine. La final potrivim de sare si piper. Eu cred ca nu este nevoie decat de piper.

Taiem bagheta pe jumatate si scobim cu grija in interior astfel incat sa ramana cam ½ cm de coaja. Eu m-am folosit de o lingurita cu coada lunga si nu am reusit asa de bine pentru ca nici bagheta nu a fost una stralucita.

Umplem bagheta cat mai bine, indesand umplutura cu ce avem la indemana, eu am folosit manerul mai gros al unui cutit. Dupa ce am terminat de umplut, invelim bagheta in folie alimentara si dam la frigider peste noapte.


Se feliaza imediat ce este scoasa de la frigider, in felul acesta compozitia este inca tare si nu se destrama.

Sper ca v-am convins sa o incercati. Astept si parerile voastre.







Spor la bucatarit si pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu