green

marți, 25 martie 2014

Prajitura cu mere rase










Aproape trece si luna martie. O luna importanta pentru mine, pentru ca am rememorat momente importante. In urma cu un an, pe 22 martie, dadeam nastere celui de-al doilea miracol al vietii mele. Nici nu stiu cum a trecut timpul. De cand a venit el, ne-am intregit, ne simtim completi. Si tot de atunci am rarit postarile pe blog, iar retetele mele au devenit din ce in ce mai rapide si simple J.

Si ca sa pastrez trendul, am ales sa raspund la provocarea secreta a Amei, lansata in aceasta luna de Iulian (cu a lui Delicatesa culinara), cu o reteta simpla, de prajitura cu mere, de pe un blog un pic mai tinerel ca al meu, Retete ABC. Iata cat de repede ne putem bucura de o prajiturica aromata si gustoasa.


Ingrediente:
-         3 oua
-         110 gr zahar (sau mai putin daca vreti sa guste si copilasii din ea)
-         35 gr unt (la temperatura camerei)
-         140 gr faina
-         1 plic praf de copt
-         2 mere mari (eu am folosit 3 potrivite)
-         scortisoara

Mixam 2-3 minute ouale cu zaharul (putem folosi si un tel). Adaugam apoi untul moale, faina amestecata cu praful de copt, merele decojite si rase si scortisoara.

Cand s-au incorporat toate ingredientele, turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul incins (180) timp de cca 20 minute. Eu am tinut-o cam 25 si a iesit un pic rumenita.


Lasam sa se raceasca inainte de a o taia. O putem servi ca atare sau pudrata cu zahar pudra.








Spor la bucatarit si pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu