green

luni, 20 februarie 2012

Mancarica de rosii cu pui













Bun, daca am savurat pana acum supica ar trebui sa trecem la felul principal. Si pentru ca la reteta de supa v-am spus ca am scos carnea si am folosit-o la alta mancarica, ati ghicit, despre asta era vorba. 

Dar nu va ganditi ca este vreo tragedie daca nu vreti supa, nu trebuie fiarta neaparat carnea, o puteti rumeni bine in ulei.
Si pentru ca nu vreau sa va mai tin mult cu vorbaria, sa ne punem sortul si sa incepem.

Ingredientele de care avem nevoie sunt:

-         carne de pui (piept sau pulpe), fiarta sau rumenita
-         2 cepe
-         o cutie de rosii maruntite sau bulion de rosii
-         2 linguri de pasta de rosii
-         patrunjel
-         2-3 catei de usturoi (optional)
-         2-3 linguri ulei

Daca pregatim mancarica in timpul sezonului in care gasim rosii le putem folosi in locul bulionului, dupa ce in prealabil le-am decojit si tocat marunt.
         


          Ceapa o tocam marunt si o calim in uleiul incins. Cand aceasta devine translucida, punem pasta de tomate si rosiile. Turnam si aproximativ o cescuta de apa si lasam sa fiarba cam 5 minute la foc potrivit, amestecand din cand in cand si completand cu apa daca este nevoie.
         
          Punem si carnea de pui, fie lasam pulpele intregi, fie taiem in bucatele mai mici, dupa preferinte. Lasam pe foc inca 10-15 min, de asemenea completand cu apa daca este nevoie.

          Potrivim de sare si adaugam usturoiul tocat marunt si mai lasam 1 minut. Cand este gata oprim focul si adaugam patrunjelul maruntit.

          Asta-i toata filosofia. Simplu, nu? Si rezultatul este unul foarte gustos, asta va poate asigura si sotul meu, care este innebunit dupa mancarica asta.





Spor la bucatarit si pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu