green

marți, 8 mai 2012

Salata de ciupercute










Pentru cei care iubesc ciupercile, sub orice forma, aceasta salata este un adevarat deliciu. Eu nu va pot spune acelasi lucru, pentru ca din pacate sunt una dintre cei care nu le agreaza, dar sotul meu va poate garanta ca nu o sa regretati incercand-o.


Si pentru ca am aceasta “antipatie” pentru elementul principal, ciupercile, tot timpul o prepar “dupa ochi” si am nevoie de ajutorul bucatarului second, sotul meu, cel care este si devoratorul ei number 1, sa ajung la gustul ei potrivit.

Pentru aceasta salatica avem nevoie de:

-         2 cutii sau borcane de ciupercute
-         maioneza (1-2 linguri) dupa gust
-         1-2 catei de usturoi
-         sare

          Ciupercutele trebuie taiate in cubulete, cat de marunt preferam, sotul meu le vrea mai maricele, ca sa simta gustul lor. Dupa ce le maruntim le lasam la scurs putin, daca nu avem timp le stoarcem un pic cu mana, altfel o sa-si lase apa in salata si nu este prea placut. O sa observati ca am avut un real ajutor la tocatul ciupercutelor, sotul meu s-a ocupat personal de salatica lui preferata.

          Dupa ce le avem tocate si scurse le amestecam cu maioneza cat sa le lege si cat va place si voua, eu ii pun de obicei o lingura. Adaugam usturoiul zdrobit si sare dupa gust.




          Cum mie nu-mi plac, gustul mi-l confirma tot timpul sotul, printr-un “mmmmm”. Sper sa fiti si voi de acord cu el.


         Imi pare rau ca pozele cu produsul final nu sunt chiar reusite, dar stiti si voi cum este cu pregatitul mesei pentru petrecere, agitatie mare, grija de a primi bine invitatii, asa ca fotografiatul a trecut pe un loc secund. Ma intelegeti voi, asa ca stiu ca nu va suparati pe mine.

          Spor la bucatarit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu