green

miercuri, 9 mai 2012

Pizza pentru copii










         Cum am putea oare sa ne bucuram de o pizza delicioasa fara sa impartasim aceasta experienta si cu buburuza noastra mica. Mai ales ca ea este innebunita de tot ce seamana cu painea. Asa ca de fiecare data cand pregatesc pizza pentru noi fac si una special pentru ea.

  
          Reteta pe care v-o dau eu este pur orientativa, puteti sa incropiti o pizza cu ce aveti la indemana sau cu ce stiti ca le place piticilor vostri.


          Iata ce ingrediente am folosit eu:

-         aluat de pizza, dupa reteta de aici (atunci cand stiu ca ii fac si ei pun mai putin sare) sau faceti pur si simplu un aluat de paine
-         pasta de rosii, facuta in casa bineinteles
-         cascaval, eu am gasit unul din cas oparit, pe care Ema il mananca cu placere
-         dovlecel, curatat de coaja si taiat in felii subtirele
-         rosii, taiate tot in felii subtiri
-         ardei gras, taiat fasii subtiri
-         1-2 oua, batute ca pentru omleta
-         cas din lapte de vaca, dat pe razatoare

          Pentru inceput intindem aluatul si il punem in tava unsa cu putin ulei de masline.

         Intindem o lingura de pasta de rosii pe blatul de pizza, dupa care presaram cascavalul ras.

          Urmeaza sa aranjam dovlecelul feliat, rosiile si ardeiul. Dupa cum v-am mai spus, puteti pune tot ce credeti voi ca va face pizza mai gustoasa si apetisanta pentru prichindei. In alte dati am pus si piept de pui fiert si tocat marunt.

          La final punem deasupra ouale batute, astfel incat sa acoperim cam toata suprafata pizzei si radem casul.


       Dam la cuptorul incins la 180°C timp de cca 10-15 minute, pana este frumos rumenita deasupra.


          Taiem felii cat este calda si speram ca piticii nostri o vor savura cu placere.





  
          Spor la bucatarit si pofta mare prichindeilor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu