green

vineri, 18 mai 2012

Salata de sunca










Aceasta salata m-a cucerit de prima data, nu numai prin faptul ca se pregateste foarte usor, dar si prin gustul extraordinar pe care il are. Asa ca a devenit repede preferata noastra, sotul a detronat de pe locul I in lista favoritelor salata de ciupercute si a urcat-o pe aceasta.

Toate ingredientele isi dau mana in aceasta salatica si formeaza o echipa tare gustoasa, plecand de la aroma suncii, continuand cu gustul unic al telinii si putin acrisor al castraveciorilor, toate imbinate cu maioneza. O nebunie, ce sa mai!


Iata de ce avem nevoie:

-         400 gr sunca presata (eu am pregatit-o si cu sunca de pui si a iesit extraordinara si asa)
-         o telina potrivita
-         catraveciori acri (cam 4 buc – fiecare potriveste dupa gustul propriu)
-         maioneza

          Avem ingredientele, acum nu mai trebuie  decat sa ne apucam de treaba.

          Sunca o taiem fasii subtiri.

          Telina o curatam si o dam pe razatoarea mare.

        Castraveciorii ii taiem fie in cubulete fie in fasii subtiri asemenea suncii presate. Si sa va spun un secret, eu am incercat o data, pentru ca eram foarte presata de timp, sa ii dau si pe ei pe razatoarea mare, in lung ca sa iasa fasii lungi si au iesit foarte bine, asa ca puteti incerca si varianta asta.

          Urmeaza sa amestecam toate ingredientele cu maioneza. Mai puteti potrivi de gust dupa bunul plac, daca va place mai dulce mai adaugati telina, daca va place mai acrisoara adaugati castraveti.



  
          O puteti servi pe foietaj copt, taiat in prealabil in diverse forme, asa cum am vazut pe blogul Teo’s kitchen de unde m-am inspirat, si in cazul asta aveti un aperitiv de mare efect. Oricum, in orice forma o veti servi cu siguranta o sa fie pe placul tuturor.

          Spor la bucatarit si la savurat!

Un comentariu: