green

joi, 29 martie 2012

Cartof dulce cu spanac











        Am tot zis sa incerc cartoful dulce si am gasit aceasta reteta care a avut succes la fetita mea, care a devorat mancarica. Pe langa nenumaratele proprietati ale cartofului dulce se adauga si cele ale spanacului, asa ca este nu numai o mancarica gustoasa, dar si sanatoasa.


          Si pentru ca poate nu sunteti la curent cu toate calitatile cartofului dulce, pentru ca nu este inca asa de popular la noi, o sa va spun eu cateva. De exemplu, stiati ca vitamina A, sub forma de betacaroten, este vedeta acestui tip de cartof? Si vitamina C este prezenta, pe langa vitamina B6 si multe fibre. De asemenea, la aceeasi cantitate, cartoful dulce contine de 3 ori mai multi antioxidanti decat afinele.

          Si fiindca v-am facut cunostinta cu vedeta acestei mancarici, sa trecem la treaba sa o preparam.

          Avem nevoie de:

-         un cartof dulce
-         un cartof clasic
-         un morcov
-         o mana de spanac
-         un cub de unt
-         lapte cald


          Punem cartoful, cartoful dulce si morcovul la fiert. Cand sunt fierte adaugam si frunzele de spanac si se mai fierb cateva minute. Din pacate, atunci cand am pregatit mancarea, eu nu am avut spanac proaspat si am folosit din cel congelat.
         
          Cand au fiert toate, scurgem bine, adaugam untul si laptele. Amestecam bine si mai punem pe foc 2-3 minute. Daca preferati le puteti da prin blender si iese un piure excelent. Eu am fiert bine asa ca s-au sfaramat bine si nu a mai fost nevoie sa le pasez.


          Asta-i mancarica, simpla si gustoasa.




          Spor la bucatarit si pofta mare prichindeilor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu