green

miercuri, 23 ianuarie 2013

Biscuiti de casa pentru copii











 Nu v-am mai dat demult o reteta pentru cei mici. Nu, nu m-am lenevit. Dar de cand este cea mica la gradinita si beneficiaza acolo de mancare aproape toata ziua, cu exceptia serii cand este asa satula ca mananca foarte putin, nu prea am mai avut ocazia sa ii pregatesc eu acasa diverse bunatati. In plus, acum a crescut si poate consuma din mancarurile pe care le fac pentru noi, bineinteles adaptate putin ca sa le poata consuma fara nicio problema si ea.


Dar din cand in cand iata ca mai fac ceva numai pentru ea, cum ar fi acesti biscuiti de casa. Ii putem pregati pentru copii incepand cu 1 an, cu cantitatea de zahar adaptata varstei.

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

-         1 ou
-         4-5 linguri zahar
-         1 pachet de unt
-         4-5 linguri de lapte
-         faina cat cuprinde

          Mixam spuma untul cu zaharul (sau fara, daca alegem sa facem fara). Adaugam oul, apoi laptele, iar la final, putin cate putin faina. Trebuie sa avem o coca usor de manevrat.

          Invelim coca obtinuta intr-o folie alimentara si dam la frigider, minim ½ ora.


          Intindem si taiem forme.

          Punem formele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul incins la 160°C (foc mic) pana se rumenesc putin.











          Spor la bucatarit!


 Sursa de inspiratie: Copilul.ro
          

2 comentarii:

  1. Daca eu nu sunt copil...inseamna ca nu primesc? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum in fiecare dintre noi exista un copil, indiferent de varsta, va servesc pe toti cu cate un biscuitel :P

      Ștergere